Egy ötéves gumi is lehet új – tudja, mi az a bűvös DOT-szám?
A héten minden bizonnyal beindul a téli-nyári abroncscserélés. Egy-két alap dologgal érdemes tisztában lenni.
A héten minden bizonnyal beindul a téli-nyári abroncscserélés. Egy-két alap dologgal érdemes tisztában lenni.
Könnyen előfordulhat, hogy hamarosan vissza fognak térni a téli időjárási körülmények, amire az autósoknak mindenképpen érdemes odafigyelniük.
A tisztán elektromos hajtáslánccal rendelkező Model X a jelek szerint sem erőben, sem tapadásban nem szenved hiányt.
Íme a bizonyíték arra, hogy egy havas hegyen felfele menet nem minden a nagy teljesítmény.
A környezetbarát autóalkatrész újrahasznosítás egy teljesen új módját van szerencsénk bemutatni.
Nem sok olyan időjárási körülményt és terepviszonyt tudunk elképzelni, ami gondot okozna ennek a terepjárónak.
Ezzel a matricával mostanság egyre többet találkozhatunk, nem árt tisztában lenni a jelentésével, illetve a vele kapcsolatos szabályokkal.
A 2017-es tesztben bőségesen van négyévszakos abroncs is, ezekről is kiderült, mennyire jók télies körülmények közt.
Hamarosan itt a hideg, fagyos, havas, latyakos időjárás, melyre nem árt jó előre felkészülni. Például egy jól megválasztott új téligumival.
Havas útfelületen és hidegben nagyon küszködnek a nyári körülményekre optimalizált gumik. Mostanság ajánlott igen körültekintően közlekedni.
A guminyomást ellenőrizni a legtöbb embernek nem a rutin autózás része, de ha a telefonon jelzi az abroncs, hogy lapos, az mindjárt más.
Egy automata szkenner mosás után vet egy pillantást az abroncsaink állapotára is.
Összegyűjtöttük a téli autózással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat az autó megfelelő felkészítésétől a vezetéstechnikai trükkökig, és elmagyarázzuk azt is, mikor és kinek lehet indokolt a négy évszakos abroncsok használata, és ki használjon mindenképpen téli gumit.
Tudja, hogy hány évig használható egy gumiabroncs biztonságosan? És azt, hogy megfelelő vezetési technikával, ápolással és tárolással akár évekkel hosszabbíthatja meg abroncsai élettartamát? A legtöbb autóst mindez hidegen hagyja, pedig egy kis odafigyeléssel biztonságosabban közlekedhetne, ráadásul egy csomó pénzt is megtakarítana.
A márciusi hó miatt sok autós kivárt a cserével, emiatt most mindenki egyszer akar bejutni a szervizekbe. A torlódáshoz az egyre jobban jelentkező szakemberhiány is hozzátesz az RTL Híradó tudósítása szerint.
Guruló kiskert az úton, amely CO2-t lélegzik és még elektromosságot is termel közben.
Sokan mégis most is téli gumiabronccsal közlekednek.
Aki autóval indul útnak, jobban teszi, ha újra előveszi a téli szettet, mert igen hideg lesz az utakon (is).
Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén.
Jeges úton nemcsak a nyári, hanem a használt téli gumi is két és félszeres fékutat produkál.